Tinnitus

Härliga citat och god mat när vi firade hannah på bamboo idag.
skönt med en lugn kväll. vuxenpoäng.
Efter det hann vi bort till Kanaltorget för Petter konsert. Jag tror
bara det var jag som var frälst dock. där står jag själv framme vid staketet och
gråter för att jag är så gott som bredvid honom.
Tyvärr stod jag precis bredvid högtalaren så min hörsel fick sig
nog en turn. inget som inte är borta imorgon.

För er som inte såg Robins 21.00 på svt,
gör det. var så sjukt skönt program.
jag ville såklart se d för att P var med,
men stjärnan i det hela var skådespelaren Kim,
som berättat öppet om sina flatlöss.
Underbart komiskt blev det när hon inser vad hon sitter
och säger.

Kommentera

