Känslorna stormar, ack, ve och fan.

Känner mig aningen överrumplad idag. Skönt att lämna för en gångs skull.
Traskade rakt in i en hetsig disskution och kände mig fruktansvärt förvirrad. Synd när konflikter uppstår pågrund av missförstånd.
Ibland kan man ”skära” i luften. Ibland känner någon sig personligt påhoppad. Min konflikträdsla tackar gudarna för att jag bara kom in på slutet och mest satt som ett frågetecken.
Men så är det när fria viljor mötas.

Mina kollegor försökte aktivt få mig att läsa högt idag. under korrektur stunden. jag grips av panik varje gång och vill sjunka genom jorden.
Jag läste det tre sista meningarna och var nöjd. små bitar i taget.

Nu blir det inget aspekt på några dagar, imorgon är jag ledig och på måndag ska jag till tandläkaren. Men nästa vecka är tanken att jag ska försöka ge mig in i marknadsföringen. ska försöka att inte ta upp för mkt plats bara. I min snällhet är det lätt att av välvilja trampa på fel tår.

Kommentera

