Halv tio

Ja så har klockan blivit hela halv tio. Gissa vad nellie gör då? Jodå, går och lägger sig. Mina lördagar är verkligen tantiga. Men jag har haft en galet mysig dag med bästa kim. Vi vaknade tidigt och åkte till vasa, sen gick vi till sarongkyrkans loppis. Där var sjukt mkt folk men jag hitta två ramar ialf, vi köpte bulle i haga och vandra till kommersen, sen myrorna, sen åkte vi till möldal på mer marknad och ja det blev sju guld ramar tillslut. Sen åkte vi ju hem till kim, lagade mat.. Insåg att vi skulle bli sjuka om vi sov i hennes köldlägenhet och tog kasper med oss och åkte hit. Har jobbat vidare med mitt projekt medan kim sovit på soffan. Nu har så mycket bättre slutat och jag tyckte lika gärna vi kunde sova. Imorgon ska jag träffa emmamoa som ska hjälpa mig med en grej.

Har en konstig känsla också. Men säg mig när har jag inte det?

Huvudsaken är trots allt inte alltid något man bör ha på eller i huvudet.

Kommentera

