Trygghet i 170 centimetersform

image

Jag spelar mitt wordfeudspel medan vi fiser ikapp till dina snarkningar. Och vid minsta oros känsla, kan jag alltid vända mig om för att se ditt sovande leende. Jag skiter i att du sommar på soffan och är osocial för du är ialf i min närhet. Och jag struntar egentligen i dina loka flaskor, dem är ju en del av dig. Och du ser på mig och ser det där jag inte själv ser. Och det ger mig trygghet. Kanske har dem där tio extra åren gett dig någon insikt jag inte skaffat än. Jag kan lära dig matte och historia. Men du lär mig livet. Love u.

Kommentera

