Godnatt från fjärde våningen

Blev en mysig kväll på liseberg. Titta på invigningen och spela lite. Jag hade med glögg. Och pepparkakor och mackor så där sparade vi in lite pengar med. Hannah blev dock rätt chockad när vi dök upp och hon insåg att vi skulle gå på liseberg och att inte hon och minna skulle lämna kort till minnas bror som minna hade lurat i henne.

Hann se lite idol med och nu har kim hjälpt mig snurra bandaget för natten.

Nu kom huvudvärken. Så fort jag tänkte på ”det ”. Jag ska helt enkelt hålla mig till att ignorera. Godnatt på er

Kommentera

