Månadens låt

Måndag, brukar vara segstartad men inte idag. Tur hade jag att kim ringde och kolla om jag var vaken för min telefon bestämde sig för att inte fungera. Men väl på jobbet kom jag igång direkt. Pennans flyt var tillbaka och jag svävade fram över 4 st ark samtidigt. Sen var det dags för möte, Min coach kom för att kolla läget. Det var en halvtimmas boost. bara superlativ. positivt. jag blev såklart glad. man känner ju på sig hur det går men det är skönt att få höra det med. Nytändning.
Så sen gick jag med stolta steg till datorn och knapprade in min nya artikel. Tror jag kan korrektur läsa den redan på onsdag. Har en foto idé med till den. får se om det blir att knåpa på den nu i eftermiddag.

Och så månadens låt som går på repeat:

Kommentera

