Näsan också

När jag ändå delar med mig av information har jag även problematik i höger näsborre. Något sitter fast. Jag har grävt. Fnyst. Dragit in vatten i näsan men inget tycks hjälpa.
Någonting tycks planerat att bosatta sig där. Imorgon kanske de slått upp en brevlåda i vänsta näsborren med. Det återstår att se.

Vad består snor av egentligen? Och varför blir det olika färg?

Det är så mycket jag vill veta jämt. Fast oftast om kroppen. Den är så spännande. Kanske borde syssla med biologi. En biologisk journalist?

Jävlar skit boll att förstöra min andning. Får lust att fräsa rakt ut. Men får en känsla av att jag inte skulle uppskatta att vakna med taket fullt av bakterier.

Vid det här laget skulle folk påstå att jag skriver för personligt i min blogg. Men vet ni vad. Det är så naturligt det kan bli. Snorkråkor drabbar även prinsessor. Och kungen, även han har säkert haft en finne på rumpan.

Skulle inte jag sova, det är så synd om mig som får ligga här och lära upp er om vad biologi är. Jesus. När ska ni låta mig sova?

Kommentera

