Ja, världen är som den är.

Låg och läste GP i soffan,
när detta trillade över mina ögonlock.
Jag har läst den några gånger och
det runt omkring annonsen för att
se om han egentligen söker en personlig
assistent men nej nej, här rör det sig om
blöj fetish!

Men att man då lägger ut det med sitt nummer?
Jag är ju som jag är och min forskar sida
tog fart.

NU kan jag en hel del om urban, som mannen
heter. jag vet vad han bor. jag vet hur gammal
han är. jag vet att hans engelska är dålig.
Det är farligt lätt att spåra människor.

Jag hoppas han hittar vad han söker,
själv fick jag mig dagens skratt!

One thought on “Ja, världen är som den är.

Kommentera

