Men vad har vi här, en bra dag?

Kollar keno. 3, en tre. 68, sexa åtta.

Idag var det red-möte på jobbet, A var sjuk så jag fick hålla i det igen.
Fick inte ut rätt papper men det flöt på ändå.
Sen var det julfika och alla uppskattade de jag hade med mig.
Efter skulle jag egentligen träffat min bror men det blev inget med det,
istället var det en sväng på stan för mig.
Att gå in i en leksaksaffär och på panduro den 20 december, det
är väl ungefär samma sak som seppuku?
Jag gick in med sminket på rätt ställen och kom ut med läppglans på tårna och
håret i ett virrvarr. aningen överdrivet kanske…

Men jag hittade det jag behövde och eftermiddagen har bestått av pysslande
med paket.
Nu har den inovativa middagen macka intagits och jag ska kolla julspecialen
med adam live.

http://aspekt.nu/2011-12-20/jag-valjer-bort-mina-jesuskomplex/

Ny krönika uppe på aspekt!

Kommentera

