Men vad har vi här då, en lite mindre kontrollerad dag.

Vaknade på fel sida idag. men då vände jag bara på mig.
Har haft en effektiv lat dag på jobbet, alla gick på
halvvarv och räknade ner timmarna idag. men jag fick
gått igenom lite statestik och undersökningar. märkpennan
jobbade hårt. nu har jag några miljarder sida att läsa under
jul med.
Lunchen bestod av julbord och lunchen överskreds en del
i tid men det får vara okey ibland.
Sen var det hem och göra sig i ordning för jul hos pappa
om en stund. blev det lite tidsfel i min skrift nu. korruktur.
Ialf så har jag dunkande huvudvärk och yrsel,
men oj, vad kan det var nu då? jodå, det som det alltid är.
glömd medicin. får slänga mig i pappas soffa om en stund hoppas
jag.

Kommentera

