Grek

Detta bildspel kräver JavaScript.

Nu sitter jag och glor på mitt stora feta grekiska bröllop och har precis
pratat med en sömnig Kim. Ska snart lägga mig själv också. Blev dålig sömn
inatt, tog tid att somna och sen vaknade carro med ont så då vaknade jag också till
liv litegrann.

Igår såg vi en skitskum grej på tv, som vanligt fastnade jag. det var ju trots allt
någon slags dokumentär. American Teen hette den och den följde några highschool elever
det sista året i skolan. Det är ju hemsk vad elaka tonnåringarna är där, jag vill helst
inte tro att det är så här men det är väl inte sanningen.

Idag har vi som ni kan se på bilderna varit på Universeum. älskade apor! Kim ska följa med
mig snart igen så jag kan ta me stora kameran och fota lite.
Sen mötte vi upp C´s kompis och vandrade till Bamboo där det käkades. efter mycket vel hamnade
vi sen hemma hos mig och glodde gladiatorerna och nu har de åkt.

Idag är även min pappas födelsedag, han fyller lika mycket som året han är född, grattis!
imorgon blir det middag för honom med familjen på ottomania.

Nej vet ni vad, nu är det natten folks!

Kommentera

