”Ni läste börsnoteringar istället”

Precis hemkommen från valand,
en underbar konsert av Mini.
som vanligt. Hennes röst gör
en alltid lugn och jag minns när
hon sjöng mig till sömn.
Kul att det går framåt för henne.

Valand i sig var kanske inte min grej,
inte efter tio ialf, bråkigt folk och
slow motion.

Men jag är överlyckligt nöjd med att se
mini och rätt glad att vara hemma tidigt.
Imorgon ska det ju trots allt målas igen.

Snäsighet dock. det kan man vara utan.

dagens citat:

Nellie: Jag kan inte minnas att vi kollade julkalendern, eller såg astrid lindgren filmer hemma.. undra vad vi gjorde?
Kim: Ni läste säkert börsnoteringar istället.

Kommentera

