With ivory skin and eyes of emerald green

Nu har jag stadgat till mig i Sverige igen.
Känns som jag kom hem till ett kaos men
med några dagars förnuft och fix är vi tillbaka.
Oro är väl ordet som kan definera veckan.

Ibland blir man påmind om livets lopp,
och det är något jag helst glömmer.

Sitter och surfar efter Ranelids låt,
men hittar den inte, men efter ikväll släpps
väl alla låtar så får väl höra den då.

Kan inte alls bestämma mig för hur min kväll bör se ut,
jag har sagt hela dagen vi får se, men kommer
inte fram till något beslut. Antingen blir det utgång,
vilket var väldigt längesen och därför känns lockande.
samtidigt är det rätt skönt att sitta själv i soffan
och glo melo också.

den som lever får se?

Kommentera

