Och hans skäggstugg ristade in tacksamhet när han kysste kinden.

”Im happy, feeling glad, I got sunshine”

Toppen dag, snooza bara en gång, hann med frukost och att klappa kasper
sen blev det förmiddag på jobbet eftersom jag hade möte.
Fortsatte utveckla playlisten för aspekt, lärde mig lägga in artiklar
på hemsidan. och fick fotat en till person till quizen.
Kl elva kom Gudrun, sista mötet med henne och det var utvärdering av
vad jag tycker columbus hjälpt mig med.
Sen var det lunch och jag gick ut i solen för att ta mig hem.
På järntorget kom en sån där.. en sån där hemlös, och tiggde.
Jag hade bara en femma men den fick han, sen fick han en cigg och
sen fann vi varann totalt och stod och tjöta om hemlösheten i göteborg,
hur faktum fungerar och var man kan sova. Han var hel och ren och klipsk.
Hade varit hemlös 5 år och inatt hade han fått sova ute.
Slutade med att han fick mitt nya ciggpaket och själv fick jag en kyss
på kinden och en stor kram. Jag hoppas jag ser honom igen.

NU kom jag just in i lägenheten. startade datorn direkt men vet inte
om jag egentligen har något jag kan jobba vidare på. Borde gå ut i solen
en sväng, kanske ta med kameran och åka till slottis.

Kommentera

