Take my breath away

Så bra gick det, jag är ju trött egentligen. Blir arg. Eller frustrerad. Hur svårt ska det vara att koppla av och stänga ner all hjärnaktivitet?

Lugna favoriter är på och om det är bra eller dåligt vet jag inte. Musik brukar hjälpa men den väcker också mycket känslor.

Undra om jag har fobi för känslor?
Ialf vissa, de jag hellre kasserar än att iakta.

Du är rädd, jag ser det på dig, det är jag med. Vi ogillar förändring du och jag, men vi kan heller inte leva i vår stängda bubbla resten av våra liv.
Vi kan grabba tag om varandras ena vinge, som skyddsnät, men med den andra måste vi våga flyga.

Kommentera

