Shoppingtime!

Strax slutar mamma jobbet och kommer och hämtar mig hos Kim,
då ska vi till affären och jag ska handla min del av knytkalaset
imorgon. Benjii stannar här och sen kommer Kimpanen med honom hem till
mig lite senare.
Imorgon har mamma och Stefan tagit på sig att passa honom så han slipper
vårat midsommar stök. Stefan satt och fråga ut Benjii i måndags vilket kött
han ville ha och benjii sa voff på innanlår så vi får väl se om det serveras.
Det brukar ju vara en mätt kille som kommer därifrån när jag hämtar honom.

Sitter och funderar på snapsarna, det är ingen i vår midsommarkull som gillar
snaps, eller någon enstaka, så alternativet blir nog att jag köper med en
sourzflaska som substitut. De är inte lika starkt heller, vi ska ju hålla
hela kvällen.
Anna prata om Minttu men nej, det har jag nog druckit mitt sista glas av någonsin.
det är ju djävulens påfund.

Kim är hos läkaren, igen. tredje eller fjärde gången hon får ändra sitt läkarintyg
pågrund av att fsk, ams och alla säger olika. det är sjukt hur svårt det ska vara
att få de sakerna rätt. hoppas det löser sig idag ialf.

Nej, Lax och Sill står på schemat, dags att ta på sig skorna för strax kommer mamma.
Eller, känner jag henne rätt så tar de där tio minuterna på jobbet en halvtimma till.

Kommentera

