Bored

Jag kan inte sova så jag kör en lär känna mig lista som jag snott från någon p12a.

Du heter: Nellie
Smeknamn: Bubba
Låt som du sörjer till när du är ledsen? Creed -six feet
Beroende av? Cigaretter och uppmärksamhet
Vad tror folk om dig? Att jag är känslokall.
Vad får du oftast komplimanger för? Min humor
Hur imponerar man på dig? Man är ansvarsfull
Brukar du skratta för dig själv? När jag är klantig
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ” Nopp. Nu är det dags att sova. Natti natt! 🙂 ”
Var bor du? Göteborg
Trivs du där? Never leaving
Hur svarar du i mobilen? Beror på om det är någon jag känner eller annat, det kan variera mellan ” taxi kurir” och ” aa det är nellie”
Vem ringde du senast? Kim
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Okey, vi ska inte sova hos dig då?
Brukar du komma i tid? Jag är minst 14 minuter tidig.
Hur känner du dig nu? Enögd.
Vanligaste färg på dina kläder: det blir nog svart..
Vad tycker du om fötter? De finns.
Vad saknar du? Balans och blodcirkulation i fötterna.
Hade du en bra kväll igår? Kalas, bowling och utekäk.
Favoritdryck på morgonen: mjölk.
När brukar du oftast gå och lägga dig: brukar lägga mig tolv och somna tre.
Är du blyg? Extremt. Men jag döljer det med att vara översocial.
Sysslar du med någon idrott? Lyfter ju armen när jag röker, räknas det?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Har du spytt offentligt? Men…
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Helikoptern
Är du nöjd med ditt liv? Nej
Är du bortskämd? Jag kan alltid be om det jag vill men jag tar inget förgivet
Vad gör du i morgon? Troligen åker jag till kim
Vad är det värsta du vet? Martyrer, ingefära och djurplågare.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad är det finaste du fått? Ett brev.
En speciell dag du minns: 11 januari 2007
Du samlar på: Foton
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma / kim
När grät du senast? I förrgår
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala kims skulder, köpa en resa, göra en gbp och spara.
Vill du gifta dig? Nej, jag tror inte på äktenskap.
Vill du ha barn? Jag vill vara roliga tant nellie
Är du musikalisk? Tondöv
Vad dricker du helst när du är törstig? Mjölk
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej det var längesen som tur är!
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Deppo nr 1
Biter du på naglarna: nej, aldrig gjort.

Kommentera

