Kreativa Nellie

Godkväll å hoj!

Idag var det städning på jobbet, det är ju försäljning på onsdagar så det brukar bli det.
Jag gjorde kassorna igen och sen åkte jag på stiften i tidningarna som skulle bort.
Efter det fick jag träffa tjejen som har Facebook sidan och håller på med den,
så hon visade hur hon handskades med den och så fick jag fota.
nästa vecka har vi mer tid så då ska vi prata lite mer, har en del tips som vanligt.

När jag kom hem var jag på kreativt humör så jag målade lite,
sen hämta jag en lampskärm och målade om den i samma mönster som tapeten.
och sist men inte minst snodde jag trumman som stått i källaren sen jag
flytta in,
putsa upp den och har den som hallbord tillsvidare.

Kommentera

