Ett bra möte

Kommer just från ams där jag haft möte med m och en kvinna som var socialkonsult. Ett bra möte där jag kände att de lyssnade och tog in de jag sa. Den nya kvinnan ska vid sidan om mats hjälpa mig med kontakt med myndigheter och även lägga upp en slags karta över min sits.
Kändes lovande och skönt att kunna få fram lite klarhet i vad som händer.
Med nyfunnen energi kan jag nu sätta mig hemma med de förbaskade pappren som ska fyllas i. Igår blev jag så arg att jag slängde allt i en hög och satte på tvn istället. Man kan ju tycka att man är klipsk men när man ska fylla i blanketter från myndigheter sitter man som ett frågetecken!

Kämpa Nellie!

Kommentera

