För

Jaja, fjortisinlägg som dessa kan knappast ge någon större intellektuell upplevelse, men det förgyllde en halvtimma av min kväll och kanske kan jag somna nu.

1. Är du kär? – Nej
2. Humör just nu? – Sur
3. Vad sa du senast? – ”Somnar du nu när jag visa dig?”
4. Är du allergisk?- mot Ludna löv och martyrer
5. Fisk eller badkruka?- Äter hellre fisk än kruka. Om det inte finns sås.
6. Hur många kuddar sover du med? – 4
7. Favoritväder? – Sol och åska
8. Vem ringde dig senast? – Mor
9. Sparare eller slösare? – sparare
10. Tror du på liv på andra planeter? – Inte i vår galax men i andra.
11. Hur många kan du lita på? – 1
12. Tror du på liv efter döden? – nej
13. Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid?- Trogen mot vad? Sitt telefon nr? Det har jag aldrig bytt.
13. Gillar du korv?- prickigkorv, falukorv, denniskorv, korvkorv.
14. Snarkar du?- Massor. Vägrar somna först.
15. Stjärntecken?- jungfru
16. Rädd för kryp? – Gråsuggor
17. Största sorgen du haft?- när flisa gick bort och en av mina separationer.
18. Det här är jag bra på?- logik och ironi
19. Vilken superkraft hade du velat ha?- Osynlighetskraft hade nog gynnat mig bäst
20. Pizza/hamburgare? – Oj, pizza, då kan man lägga hamburgaren på.
21. Gungar du på stolen? – Nej
22. Vill du hoppa bungyjump? – Ja
23. Saltar du din mat? – Ja
24. Är du stark? – relativt
25. Brukar du sola? – Brun utan sola
26. Är du besatt av nått? – Google
27. Vem kramade du senast? – Kim ligger och sover o halvkramar mig just nu.
28. Favoritlåt? – oj, det byter jag ju jämt men Maria Mena – miss you och Creed – six feet har alltid funnits med.
29. Bär du på en stor hemlighet? – Jag bär bara matkassar
30. Bästa året? – 2008
31. Vad äter du inte? – ingefära
32. Vad åt du senast? – pizza
33. Tror du på gud? – Nej, jag har hjärnceller.
34. Göteborg/stockholm? – Göteborg
35. Vart vill du bo? – jag kan tänka mig en bondgård
36. Vad ska du göra idag? – Det är 30 minuter kvar på idag..
37. Vad drack du senast?- Vatten
38. Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? En man som rullar sig i bacon

Kommentera

