Lavinia

Lampan slocknade för en timma sen, tanken var att somna tidigt. Ja, Kim och Kasper snarkar på som vanligt men jag har just valt att stoppa i mig lite sömnmedel och hoppas nu på snabb verkan.

Gjorde klart bilderna för blomsterlandet på förmiddagen. Mamma verkar nöjd själv ser jag en del defekter. Efter det så tog jag mig hit till kim och ikväll har vi haft sällskap av Angelica och hennes karl Kent. Lagat lite mat och tjötat. Vid åtta åkte dem upp mot falköping igen. Och vi kolla film.
Fortfarande samma harmoni i kroppen som jag haft de senaste två dygnen.
Imorgon väntar julbak hos mamma. Kl tolv serveras lunch och sen ska det knådas och rullas.
Det tåls att sägas igen, jag älskar julen.

Kommentera

