champange och löjrom – ska jag säga det igen?

Jag som utryckte tidigare idag att ”skönt att vässtrafik är sena, då är ju allt som det ska”, det fick jag bittert
ångra ikväll. Min rump är som en isbit och fötterna likaså. strax över 30 minuter väntade jag. så jag skrev en dikt i huvudet, som går såhär:

I italien har de inte samma snö,
så den som köpte spårvagnar därifrån kan dö.
Här sitter jag med köldskadad bak,
hade jag haft penis hade den föralltid varit slak.
Inte kan det komma som en chock att vintern dök upp,
kanske man ska titta på era chefer under lupp.
Ack du obarmhärtiga västtragik,
lova att ni ialf skjutsar hem mitt frusna lik.

Det kanske var att ta i lite i överkant,
men det har väl aldrig skadat någon?

Kvällen bestod av champange och löjrom,
ja egentligen mycket mer än så men när man har chansen att berätta
om champange och löjrom då tar man väl ändå den?

Det var jul hos pappi ialf, och trevligt som vanligt.
Jag har ju redan yttrat mig lite om det tidigare idag men
skadar inte att bjuda på sig själv så..
när jag slog in farmors paket förut och satt på snöre och
tittade sådär stolt på det slog det mig…
jag hade inte lagt i själva klappen.
Jag fick mig ett gott skratt och fick börja om helt enkelt!

Det bästa med köld är att få ta på sig en overall när du kommer in och låtsas att du är snyggast i världen i din jätteblöja.

bild

Nej lite bilder då från helgen och mina nyutslagna blommor:

002d

003d

006

haha (1)

Kommentera

