Idag firar de jul i usa

Det är jättetyst, ingenting hörs.
Känns som jag är ensam i huset.
Folk är väl ute på äventyr.
Själv är jag febrig, det sitter snor i halsen. Sånt får man ta. Vi är inte i ryssland i alla fall.
Blev irriterad på aftonbladet förut när det skrev om kölden, minus 60 grader i europa. Nej, i sibirien, sibirien ligger i asien. Kära rubriksättare lär dig geografi.

Tror min medicin börjar göra något med min kropp. Ingen skillnad på något än förutom humöret. Östrogen, fy, hormornerna svallar över. Är detta pms?
Tur att Kim klappade på mig igår när det var som värst. Börja gråta för att maten inte blev som sig skulle. Sen på natten grät jag över att julen var över. Man kan inte annat än att skratta.

En kort stund igår ville jag bli amish med. Såg en dokumentär och sen fastna jag i google som vanligt.
”Ordnung” kallas deras regelverk, fast alla orter har en egen ordnung och jag har bara läst igenom en av de hårdaste. Mkt intressant.

Blev arg på min näsa förut. Jag skulle bara klämma lite men ja, sen gick det över styr som vanligt och nu har jag flått ena sidan. Typiskt att jag aldrig kan låta bli.

One thought on “Idag firar de jul i usa

  1. Anette Orrefalk skriver:

    Söta unge, idag lägger jag i soffan och läser vill du ha sällskap kan jag läsa hos dig, puss!

Kommentera

