Fortsatt nyttighet!

Idag har jag bjudit Kim på god middag,
blev så himla nöjd med kesoröran.
Jag ville ha pesto smak men komma undan kalorierna
så jag körde pinjenötter, basilika och vitlök ner i keson. simpelt
och uger gott. Med det var en god köttbit som marinerats hela dagen,
och lite stekta grönsaker.

005

Dessutom testade jag att göra glass på kvargen,
kvarg innehåller väldigt få kalorier och mycket protein.
Så jag blandade den med hallon och jordgubbar och frös.
Lite surt, men gotti gott gott!

glass

Kommentera

