Gaga, gapa!

Härlig helg med gott humör.
Vi kom till och med ut på en vandring.
Kaloriräkningen är i full fart och än har inget sockrigt smugits in i min munhåla.
En snabb visit på kvibergs marknad blev det med. Eller jag stod utanför halva tiden. Folkmassor är inte min starka sida. Tillsammans med prular överallt så kan jag verkligen inte sortera mig själv.
De korta minuterna där inne spenderades genom att hålla i kims ryggsäck och följa efter som ett barn.

Imorgon är det möte med J på ams klockan elva. Vet inte riktigt vad jag vill få sagt. Är mycket jag är spänd över och behöver ventilera men samtidigt har jag en ”vad tjänar det till” känsla i kroppen.

Det är med sorg i hjärtat jag just tryckt på play till mitt sista filip & fredrik podcast. Jag har ju spenderat två månader. Kanske tre. Att lyssna igenom de 150 podderna som jag missat. Härdanefter kommer jag således bara att få lyssna på dem torsdagskvällar när de släpper nytt avsnitt. Däremot gör det ju att jag kan börja lyssna på schulmans podd från början.

Det blåser nått fruktansvärt. Det fastnar i balkongen och susar. Hoppas jag somnar i alla fall. Och vaknar till sol och kvitter.

20130204-222241.jpg

Vi hitta en segway när vi var ute, självklart tvinga jag upp kim!

Kommentera

