Stora shopping onsdagen

029

030

024

027

Två intensiva dagar har jag haft. Igår vaknade jag tidigt hos Kim och åkte hem för att städa, mitt i städningen kom Mini med förslaget att vi skulle klippa ner hennes buskar. så hon kom å hämtade mig så åkte vi förbi mamma och skaffa redskap sen var det ett jäkla träningspass att få bort allt vildvuxet. 12 soppsäckar grenar blev det.
Idag vaknade jag med extrem träningsvärk i benen men det var bara att bita ihop. Mamma kom och hämta mig elva och vi åkte till det nybyggda klädkällaren.
Just klädavdelningen var en besvikelse men resten var kalas, jag kom hem med allt möjligt. bland annat en matta och kuddar.
Sen kom pappa och hämta mig så shoppade vi mat. Massa gott hittade jag idag. Marinerad tofu ska jag prova med. och 5 paket med dyra nudlarna fick pappsen betala för med. tack tack.
Väl hemma följde pappi med upp lite, men jag tycker då inte han hjälpte mig med vad jag skulle ha på hallväggen. och inte lampskärmen heller. typisk jag får besluta själv. det ska nog gå bra ändå.
Nu har jag mumsat i mig kräftor och tittat på mia på grötö.
har för jäkla ont i mina fötter efter allt spring idag så jag ska nog hoppa upp i sängen nu. det sticker och trycker så fort jag står.

imorgon får det bli att städa klart och laga mat!

One thought on “Stora shopping onsdagen

  1. Anette Orrefalk skriver:

    SÅ FINT det blev, mattan passade ju perfekt. jättemysigt. Taklampa ska jag kolla på luchen i morgon det finns en bra belysningsbutik inte långt från butiken.

Kommentera

