Shopping

398

Ja vi var ju iväg och handlade lite, jag skulle ju ha gardiner till sängdelen. Ni ser ju på bilden under att jag satt upp det men lite snopet att det bara var en längd. jag ville ju ha dubbelt, tjockt o fint. men det är okey ändå.
När jag var iväg passade jag på att köpa ett par byxor till.
Så nu har jag två par byxor jag kan ha. ett par blommiga och ett par leopard. roligt, lite svårt i vardagen kanske. måste hitta ett par jeans att ha med.
Hittade en väska med och sockar som passar våren.
toppen!

Kommentera

