Dan före dopparedagen

Äntligen en dag närmre fredag, imorgon så blir det till slut mys helg med bra sällskap, god mat och fin vy.
Vi handlade på maxi innan, jag och Kim då, köpte lite saker till helgen. Sen har jag fått grill instruktioner av min bror och hämtat nyckeln. Resten av dagen går så frukansvärt segt, men nu är det ialf kväll. det är väl så när man ser fram emot något att tiden står stilla.
Men ja, jag kan väl underhålla mig själv, så jag har gjort följande, inget konstigt alls:

077

052

030

016

Kommentera

