Marstrand

marstrand (6)

marstrand (8)

marstrand (17)

marstrand (20)

marstrand (26)

marstrand (32)

marstrand (39)

marstrand (41)

marstrand (43)

marstrand (44)

För en och en halv timma sedan trillade jag in i mitt hem igen. Det var vemod som spred sig ådrorna påväg hem. Spegelkalrt vatten och supervärme väckte oss i Marstrand idag och jag hade gärna stannat några dagar till. Vi tog ju trots allt en extra natt igår när vi kom på att kim började sent och jag inte hade möte fören eftermiddagen så fi fick totalt tre heldgar.
I fredags njöt vi i solen och spelade fia med knuff innan vi tog färjan över till Lasse Maja för pizza.
På Lördagen kom Sarah och Jessica förbi några timmar, vi promenerade runt ön, tittade medeltidsfolk och grillade gott.
Igår var brunchen på havshotellet och efter det stekte jag mitt skinn så gott jag kunde i solstolen. Kim fick vila sin hud framför animal planet istället.
Det är nästan så jag är sugen på att gå på mitt möte och sedan åka upp igen, så vitt jag förstått kommer ingen fören fredag. Men kanske borde man hålla sig hemma, kan ju bli ensamt att vara själv.
Nu ska jag strax iväg på intro möte ialf, 2 timmar, inomhus i detta vädret känns sådär. Men samtdigt är det något som händer så det är ju positivt. länge leve svensk sommar och tomas Ledin.

marstrand (47)

marstrand (52)

marstrand (57)

marstrand (59)

marstrand (67)

Kommentera

