En tur till huvudstaden

Kom just hem till 031 igen efter två nätter i sthlm, har hälsat på carro, ätit gott och lekt motorsågsmannen, fast mot en häck.
Har varit på ett extremt stort ICA maxi som hade massa roligt, hade inte carro varit snurrig hade jag nog kunnat stanna där flera timmar.
Det var en seg resa hem, tåget tog fyra timmar men var sent lite ytterligare och radiosändningen var rent ut sagt skit. tur jag hade mitt korsord.
När jag kom hem hade jag fått fina vykort från Mallorca och Malaysia, det påminde mig om att pappa snart kommer hem! ska bli skoj att höra allt och se hur pepparkaksbruna det blivit. kanske är dem helt enkelt mörkhyade nu för tiden det återstår att se.
Nu ska jag trycka i mig något så magen slutar knorra och sen ska jag googla djur!

Kommentera

