En helg med Benjii resulterar såklart i massa kort men dessa två får räcka för bloggen.

benjii (1)

benjii (2)

Ibland slår det mig hur platt ansikte jag har. lite som en bulldog som sprungit in i en vägg sådär. och väldigt brett. som ett stekt ägg på tvären.

me (1)

me (2)

Var med i en tävling för Sony, vann ingen action cam, en skit bild vann. kanske var mina för ”gjorda” för den som vann var en bild på pennor.
Man skulle göra om ett skivomslag på något kreativt sätt.

Jag gjorde tre stycken, Abbey road med beatles:

abbeyroad

tävling (3)

Sex Pistols – Never mind the bolocks

nevermindthe

tävling (1)

Och Madonna – celebrate

tävling (2)

tävling (4)

sen fick jag inspiration av madonna och gjorde en andy cover av mig själv.

andy (1)

andy (2)

Kommentera

