Höst < helg

Så har en helg gått, i fredags var jag på kalas i Mölndal hos en vän som fyllde år. Det var mycket folk i alla åldrar och riktigt kul. Hemresan var värre, bussarna gick inte riktigt så som vi ville och hemresan tog två timmar.

På lördagen kom Kim med syster hit, vi glodde skräckfilm och låg som en hög i soffan. Söndagen var lite fönstershopping i Nordstan innan Sarah skulle åka hem igen. Igår kom jag, Kim, Hannah och Benjii ut på en liten geocache tur ialf. Skönt. Idag är med sådär superfint höstväder, men någonting har hänt med min tå. Jag förstår verkligen inte vad? den var hel när jag somna igår och idag känns den stukad. kanske har jag gjort akrobatiska konster i sömnen?

kimsarah (2)om

Idag skulle jag testa lite ny redigeringsteknik. Det gjorde helt enkelt att Sarah blev en barbie.

kimsarah (7)ögonfran

kimsarah (10)

kimsarah (12)

Kommentera

