Suktan efter Ullared

Jag vill till Ullared. helst igår. Måste ha nya kläder. Går i samma stass hela tiden. Folk måste nog snart börja undra om det är allt jag har. Men så är det om man bantar.
Ska iväg till Maxi idag och handla mat, ska träffa Kim om en halvtimma. hon skulle kolla mössa och vantar på HM först. Jag ska nog svänga in på en affär med och kolla om dem fått in mer av byxorna jag spanat på och kolla vad de kostar.
Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa, jag behöver allt. byxor har ju varit prio i två månader nu men sen insåg jag att jag inte har tröjor heller. Hitta en polotröja jag hade i Grebbestad som åkte upp från källaren ialf. Men jag vill ha mer sånna som jag har på bilden under här. Jag fick ju en bluse av mamma när jag fyllde år och det är ju de två jag skiftar mellan och de spräckliga byxorna och leopardbrallsen.
Skorna har ju kommit ialf, det är positivt!

Kommentera

