Torsdagen den 17 November

Livet är sådär ironiskt jobbigt när man ligger i soffan, mobilen piper till, man blir nyfiken men orkar inte riktigt, och när man ändå kollar, då är det reklam sms från kapphal.

Sitter och knaprar mina sockerfria frebacco flingor med min nya favorit youghurt. Det var rätt fattigt på urval tidigare. Yoggi Mini hade två smaker och det blir i längden rätt trist så när jag och Kim hittade en mini youghurt på Lidl så var förväntningarna stora. Jodå, godare och billigare än yoggi, men med samma kaloriinnehåll. Persika/ hallon rekommenderas!

Idag regnar det här i Göteborg, det passar mig tyvärr inte, jag hade tänk ta mig ut i skogen för att leta skatter
men det känns rätt motigt just nu. Det är ju trots allt torsdag så jag kanske borde börja dagen med veckans filip och fredrik podcast.

Kommentera

