Graphic winter

jc

Jag vill skriva ett inlägg om resan men det är så mycket att berätta att jag inte vet vart jag ska börja. Istället spenderar jag min tid åt att älska min nya gardrob. Höstens trender passar mig så himla bra. Jag som älskar, grafiskt och skinn.
Har just varit iväg en sväng och handlat, fick hjälp av en mycket trevlig tjej på systembolaget som rekomenderade mig ett rödvin jag ska ha i grytan. Rödvin är ju inget jag dricker så där är min kunskap noll. Nu ska jag bara vänta in Kim sen ska vi göra ett storkok ihop, Boeuf Bourguignon står på listan.

Kommentera

