Typiskt

Nu har jag legat rastlös i en timma i sängen. Egentligen borde jag gå upp och göra något men jag kommer inte på något tidsfördriv. Har redan städat och sorterat idag.
Det negativa med att vara rastlös när inte kim är här är att jag pillar sönder varenda plita på kroppen. Det är inte konstigt att dom är så många så som jag far runt över huden.
Det sker utan att jag tänker på det och Kim brukar skälla lite på mig och då blir jag medveten om vad jag håller på med.
Nu är hon ju dock inte här så nu kom jag på försent att jag lät rastlösheten gå ut i händerna.
Nu har jag rivit upp halva ryggen och klämt den där finnen på kinden igen som jag lovade att låta bli.
Det är konstigt att man inte kan bryta mönstret trots att jag vet att jag får fula ärr o stora porer.

Jag kanske borde skaffa en stressboll. Typiskt att sånt tjafs känns humbuggigt bara.

Kommentera

