Noter längs raka linjer, i dur och i moll.

Det verkar som jag har en fascination av 3. Siffran, talet. Konstaterade idag att jag har tre av väldigt många föremål.

Idag har varit en stilla dag, tanken var att jag skulle följa med i lite butiker men konstaterade snabbt att det inte gick. Min höft har spelat mig lite spratt de senaste dagarna och idag ville den mig extra illa. Känns som höften är sned. Det började i höger höft för någon vecka sen men gick snabbt över i vänster.
Har säkert belastat den fel på något vis.

Istället har jag målat, riktigt kladdat med fingrarna över duken. Svårslagen känsla det där. Så nu är 3 dukar fyllda med färg. Imorgon tänkte jag måla något över färgspraket.

Har en väldigt lust att börja tälja. Frågan är om jag har tålamod nog för det.

20131118-233351.jpg

Kommentera

