I miss my Boo.

Sjuk-livet är tråkigt nu. Idag har jag gett mig ut trots att jag inte borde.
Rastlösheten tog över och på vägen smittade jag säkert ner några julstressade människor. Det kan dem ha, de friska jäklarna.

Om ett dygn till borde jag vara frisk nog att inte smitta längre. Jag har ändå bett Kim bygga en låda åt mig så att vi kan umgås säkert. Jag kan sitta där i lådan och glo medan tv-spelet smattrar. Kasper kan ha en liten lucka in till mig med.

Jag tror jag spelat sudduko hundra gånger hittils. Och candy crush likaså.
Så tips på tidsfördriv får ni gärna skicka till mitt postgiro.

Som tur är får jag lite underhållning från annat håll. Dessutom hemleverans med karameller. Karameller är svårare än man tror. Jag har gissat rätt på två smaker men några återstår. Börjar känna mig säker på att rosa är hallon med. Den doftar lite som mitt hallonshampoo.

Typiskt, nu domnar handen. Varför gör den så? Typiskt I-landsproblem när man spenderar för mkt tid med telefonen.

Natt natt, kravatt.

Kommentera

