Bas-tuba

Hej wikipedia. Nästa gång du lär mig något kan du då göra det innan jag redan begått misstaget?
Mvh bitter87

Jodå, det finns visst nån oskriven regel jag missat. Är du magsjuk? Håll dig borta från mjölkprodukter. Magen din är nämligen känslig mot laktos då, och en tid efter.
Det rådet jag mer fått inpräntat var ”drick mycket så du inte blir uttorkad”

1 liter mjölk senare och jag är ej i behov av spotify. Magens alla knorrande ljud skapar en hel symfoniorkester här hemma. Jag mår inte illa dock, tur det, men de spännande knorren håller mig och grannarna uppe ett tag till.

Vad är egentligen knorr-ljud? Inre flatulens? Och hur kan det låta när luft rör sig i tarmarna?

Kommentera

