There’s a fire starting in my heart, Reaching a fever pitch, it’s bringing me out the dark.

Underbara dag, eller dagar.
Vaknade med ett leende på läpparna och en Alexander som läste poesi för mig. Drog oss länge i sängen och pratade om livet.
Sen mötte jag halvprinsen på vågmästare så tog vi oss an staden, jakten var sockar till Kim. så hur kom jag hem med ett par jeans? Jodå, inne på divided avdelningen på HM fann jag lyckan. Jag trodde aldrig jag skulle kunna ha deras ”ungdoms-kläder”. och speciellt inte byxor. men alla de tre paren jag provade gick mer än lätt på.
De som satt bäst var på rean och jag behöver nu inte ha de stora jeansen mer.
Vågen är ett Kilo från super-fest-firande och jag kan bara skratta mig lycklig över de som hänt senaste året.
Om tre veckor har det gått exakt ett år sen jag och Kim började. så det där kilot vill jag helst bli av med innan det.

Idag slog vi dock på stort vad gäller svullandet. När vi legat i soffan lite så drog jag på mig klänningen och så gick vi till Athena för bästis-tid. Mojo rojo, revben, Buffalo, risotto, chevre, och bläckfisk m.m.
Just nu beter vi oss som två uppstoppade mumintroll. Vågrätt liggande på soffan i väntan på en till dokumentär om Petter.
Får jag lov att påstå att livet är rätt skönt idag?

jag blogg

kim jag

scs7 (1)

One thought on “There’s a fire starting in my heart, Reaching a fever pitch, it’s bringing me out the dark.

  1. kimjohansson78 skriver:

    Härligt att läsa. Du förtjänar det bästa! ❤

Kommentera

