Cause everytime we touch, I feel the static. And everytime we kiss I reach for the sky.

Den röda måndagen är här, julen ska ut och jag ska släcka balkongljusen.
Ett nytt år öppnar upp sig, välkomnar mig med hopp och varma armar. Hej 2014, du är efterlängtad.
I år kan du ge mig svar på alla frågor, all tvivel och osäkerhet.

Den röda måndagen blir helylle och familje-aktig. Jag får beblanda mig med de mig nära.
När håret tvättats klart och kläderna valts ut ska denna dam till universeum.
Alex, dottern och Kim följer med mig allihop. Kan man få känna såhär? Får man vara så tacksam?

Kommentera

