Kristaller

Så avslutar jag en härlig dag bredvid den snarkande mannen.
Uppenbarligen var han inte lika pratsugen som jag var utan tonade ut rätt snabbt. Så nu är jag själv med tankarna kring japansk frukt, curling och gördlar. Som vanligt en härligt ologisk blandning.
Men vad gör det, jag har ett lugn i kroppen ikväll som jag saknat de senaste dagarna. Harmoni och lycka tror jag känslan är.

Tidigare idag kom Kim hem till mig, vi testade kläder till Lördag, låg lite sked och diskuterade om det är ett straff eller en komplimang just hur avslappnat jag kan bete mig med henne.
Sen hade jag lite ensamtid men inte fick jag diskat för det.
På vägmot Alex så bestämde jag mig för att åka till emmaus så Alex och Sol mötte upp mig där istället för lite shopping.
Väl hemma stod Sols favorit på menyn, kassler i banansås. Det är spännande att lära känna nytt folk, då lär man sig nya rätter med.
Sen har kvällen bestått av musikalfilmen Chicago och hajatacker.

Förhoppningsvis har jag skrivit bort lite energi nu, dessvärre känns det ej så.
Försöka går ju, annars får jag ”råka” väcka Alex och dra igång någon diskussion så herrn inte kan sova mer. Imorgon har han ju faktiskt sovmorgon så det är nästan inte ens elakt.

Jag har idag även pluggat på om kristaller i fötterna. Vilket äckligt problem!
Alex försökte döda dem med fotmassage en annan gång och idag tvinga jag honom igen. Kristaller ska vara på smycken inte i min fot. Tur att jag skaffat en karl som pluggat sånt där massage-tjafs så han får lite nytta av det.

One thought on “Kristaller

  1. kimjohansson78 skriver:

    Honom inte henne🙂

Kommentera

