Dörrknopp & kärlekshandtag

20140224-220540.jpg

Igår var det läkarbesök igen, sen tog jag mig hem för att stirra på min vackra rosa vägg ett tag. Sedan fick jag äran att möta upp Alex och hans mormor på avenyn. När vi lämnat henne på bussen och åkt hem så stod dessa vackra blommor i fönstret. Jag gillar blommor jag. Och som inte det räcker är det dum-sött att Alex köper blommor till mig trots att han är allergisk, jodå då blir man knäsvag.

Idag är Sol ledig från skolan, vi har diskuterat ikea, maxi, kawaiistore, rusta och allt möjligt. först och främst borde jag väl väcka barnet och vänta in att Alex kommer hem.

Kommentera

