Sultans of swing

IMG_0437

IMG_0440

Långpromenad idag med Akilles, jag blev visad lite olika delar av Tuve och gick och drömde mig bort om radhus och blommrabatter.
Två cacher blev tagna påvägen med! Och massor med vårtecken fick vi se, knoppar, pollen och smörblommor. en vinter till har vi klarat av!

efter det har vi försökt oss på ”watermarble” naglar här hemma, jag och Sol kämpade på medan Alex gav upp snabbt.. eller ja, jag tog över. Det slutade sådär och jag fick måla om allt sjuttio gånger.
Strax är det dags för eldsjälvgalan och miljonbingo. Jag ska vinna 25000 på ullared tänkte jag men har redan lovat bort en tusing till Sol om jag vinner. om hon får rymdresan hoppas jag hon ger den till mig, det är inte mer än rättvist.
Annars känns det som Sol-relationen börjar byggas på bra, inte för att det varit några problem men jag vill ändå ge henne chans att påverka och vara en del av allt nytt utan att känna att vi kör över henne.
Fast nu går hon igenom en fas där hon klättrar upp på mig och säger ”min” så jag skulle tro att hennes ägandebegär gått över från pappa till mig.

Kommentera

