Semesterträsket.

Har fastnat i resor igen.
Det började med att jag letade billiga flyg till sthlm bara för att Alex ska få testa sin höjdrädsla i ett flyg så vi vet om vi kan åka nån stans sen. Flyg upp och tåg ner. Det blev ändå en tusenlapp och kändes då lite ovärt för en dags resande. Så semesterbiten fortsatte. Prag, london, paris.. Sen kom jag på att vi båda gärna vill till Amsterdam.
Nu har jag googlat det en timma och är förbannad. Hittar bara flyg för 2400 pp och det tycker jag lät väldigt durt. Hotellpaket på det och vi var uppe i 7000 för oss båda. Det är det sista i min ” om det händer något” budget och borde därmed inte röras.
Kanske var det dyrt för att jag sökte 4-6 april och det var nära i tiden. Men då är barnledig helg och efter det finns det inte tid på ett bra tag.
Typiskt, jag borde bara sova men är för uppe i varv.
Dessutom ligger A med ena benet o armen på mig och vovven ligger på vaderna så det är på tok för varmt för sömn.
Får försöka krångla mig fri från både värme och semestertankar och googla vidare imorgon.

Kommentera

