Helgens Bilder

bevismaterial: Jag går ut genom dörren före Alex!

bild1

Fredagen bestod av god mat och biljard, Jag och Alex började kvällen med lite mat innan de andra trillade in.
När det väl skulle spelas fick jag ialf i några ”bollar”, det var längesedan man hängde på fritidsgården och var proffs på denna sport.

bild3

bild4

bild

bild5

bild6

bild7

Lördagen var hemmafix här i tuve, sedan såg vi pricilla på kvällen, en underlig men charmig film.
Idag var vi iväg hem till Guldheden och sedan en sväng till ICA maxi, de hade ett bra erbjudande denna veckan, som vi redan hade köpt en hel del av. Men nu blev det 16 st till Drickyoughurt, Min man har nämligen inte så varierad frukostkost utan det är det enda som gäller.

När vi kom hem hade Sol åkt hem lite tidigare idag från sin borta helg, det har varit karrékok och hasselbackspotatis-lagning hela eftermiddagen och sedan har jag fått se lite av hockeyn ialf. Nu sitter jag som vanligt med Bingolotten i handen och en Alexander som läser över min axel så han ska ”slippa” läsa sen.

bild8

Kommentera

