Words cant say

Haft två underbara dagar och idag vaknar jag till soligt väder. härligt!
I onsdags var jag och Kimpo på stan och sedan käkade vi laxfjäril i biskop. Gott med fisk, det är en matvara som inte går hem i tuve, så istället för Nellie-Kim dagar ska vi nu ha fiskdagar haha.
Igår var jag hemma en sväng och hörde av Wemind och nu går jag in i slutstadiet! på måndag drar utredningen igång på riktigt, äntligen!

Alex var på Sahlgrenska för inskrivning inför OP och fick positiva svar om att hans ”vanliga” läkare också ska vara med vid operationen så då lugnade vi oss båda en hel del. Sen var Kim en ängel och fick tag i hockeybiljetter så på kvällen Var Alex, jag, Kim och Peter bland de andra 11470 personerna på taggat humör. Det börja bra, men sen dog det ju ut ordentligt och Frölunda åkte ur. Men det gör inte så mkt för det är känslan som räknar och vi satt bredvid klacken och det var helt enkelt ett jäkla drag.
Det är alltid lika kul att lyssna på Kims små harranger som åker ut när det blir en pressad sits. Alex som fick pånytt-uppleva hockey var mest intresserad av all statistik men jag såg allt hur det ryckte i mungipan några gånger.

Idag har jag inte så go´ nackspärr, känns som det är en förkylning i kroppen men vad gör det. Akilles är här och tar hand om mig!

Kommentera

