En lugnande vind i dig

Testdel 3 gick som del ett. Jag blev frustrerad, arg och ambivalent. Men det är väl det som är meningen, att se hur jag funkar i olika moment.
Efter var jag hemma en sväng men där var det bara reklam som väntade på mig.
Träffa Kim i stan och åkte mot wieselgren.
Sen var det kasperpussar, skink-gos-middag och tv-spel. Och kli i hååret!❤
Precis vad jag ville ha idag, bara lugn och ro.

Nu stirrar jag på två idiot-gubbar som skriker hail hitler på backaplan. Strax är bussen mot tuve här.

20140424-204205.jpg

Kommentera

