Lite powerking i magen gör allt för dagen.

006c

Älskade powerking, om du ändå vore nyttig hade det inte gjort något att jag tryckte i mig så många av er.
Men idag ska jag ha sista delen av testningen på utredningen, sjukt skönt. Testdelen har varit mycket tyngre än väntat. Efter det kommer anhörigsamtal och något möte till sen är jag klar.
Annars rullar saker på här, det är en arg opererad Alex som muttrar och en stressad Nellie som försöker fixa det.
Imorgon är det äntligen dags för läkarbesöket ialf. Då hoppas vi på svar och att katetern dras så saker kan gå tillbaka till det normala. Då tycker jag att jag borde bli behandlad som en prinsessa i minst tre dagar.
Fast det klart, Alex köpte en limpa till mig, kanske kan ta det som ett ”tack för att du står ut med mig”.
Imorgon är det pengadag med, då ska räkningarna in och sen ska jag.. nej jag ska inte shoppa mer hem-saker. det får jag inte. men kanske en klänning…..
och shampoo, det har vi glömt.
Igår kom Kim hit, han hade cyklat och var i närheten, det var en rolig överaskning. Idag ska jag träffa Kimpa efter våra möten och så ska jag med till biskop och klappa kasper och äta middag. Mysigt!
Sol är fortfarande superglad för påskägget hon fick, hon går runt och fixar med slingorna och kläderna hela tiden, det värmer.
Nej nu ska jag pussa på mannen som bara räknar ner timmarna till imorgon och sen ska jag ge mig iväg.

Kommentera

