Bygge, Hundar och Grönska.

Idag har jag och vovvarna haft egentid på balkongen, det har varit så varmt att man kunnat sola i bikini och få lite färg. Det enda är väl de svartsjukt hundarna som ska vara i knät när man hoppas få lite bränna. Jaja, vad gör det, jag trivs ju med pälsdjur.

lklart (4)

lklart (5)

lklart (6)

lklart (7)

lklart (8)

Ibland blir jag sådär tokkär i min Karl. Speciellt när han är händig. Jag har stört mig på att pallen och jord m.m syns i hörnet av balkongen, så nu har Alex byggt ett skåp. Gullgubbe!
I och med det och att vi fått upp hyllan så är det klart.
Man får tänka på höjden om man ska ha plats med allt vi nu sått.
Isbergsallad, ärtor, morötter, tomat, paprika, jordgubbar, smultron, citronmeliss, timjan, dill, gräslök.
och massor med blommor!
Jag är så sjukt nöjd med min inredning och går och tänker att vi lätt har den fräsigaste balkongen här.

alex mannen

lklart (11)

lklart (12)

Kommentera

